E-coaching

e-coaching

De huidige tijd vraagt om een flexibele vorm van coaching. Dankzij e-coaching kunnen coachingstrajecten effectief en efficiënt worden ingericht, waardoor cliënten snel, resultaatgericht en duurzaam kunnen worden geholpen met hun vragen.

E-coaching is een soort online dagboek. Je schrijft wat je bezig houd, wat je daarbij voelt en wat je zou willen. Echter, dit dagboek praat terug! Soms al binnen een paar uur, maar altijd binnen 24 uur geef ik feedback, tips, opdrachten, of stel ik vragen. Met e-coaching kun je snel weer vooruit op tijdstippen dat het jou schikt.

Is e-coaching ook geschikt voor jou?

E-coaching is geschikt in diverse omstandigheden, bijvoorbeeld:

Extra voordelen!

Wat zijn de voordelen van e-coaching?

Wat zijn de nadelen van e-coaching?

Werkwijze e-coaching: Jouw eerste email

In de eerste email beschrijf je probleem, situatie of doel zo concreet mogelijk. Noteer alle zaken waarvan jij denkt dat ze belangrijk of relevant zijn.

Je kunt bijvoorbeeld denken aan:Je kunt bijvoorbeeld denken aan:

Antwoord van de E-coach

Net zoals bij face-to-face NLP coaching, is het kennismakingsgesprek gratis. Je eerste e-mail geeft mij inzicht in je situatie en aan de hand hiervan neem ik contact met je op. Dit alles kost jou niets en ik geef je een uur van mijn tijd. Presentje ter waarde van €75,-

Ik reageer zo volledig mogelijk. Zo kun je zien hoe mijn manier van werken is. In eerste instantie hebben we contact over mogelijkheden, advies en eventuele te verwachten kosten.

Plan van aanpak met e-coaching

Door het stellen van vragen, help ik je om het probleem, situatie of doel, duidelijk te krijgen. Daarnaast zal ik inzichten met je delen om een andere kijk op jouw situatie en mogelijkheden te geven. Omdat ik werk met opmerkingen en vragen ontstaat er een natuurlijke wisselwerking die je stimuleert om verder te gaan. Ook is het mogelijk dat ik je een specifieke schrijfopdracht stuur die aansluit bij wat je hebt geschreven.

Indien deze manier (e-coaching) van werken goed aanvoelt kun je contact opnemen. Ik ben er ook voor je indien je klacht lastig is te specificeren of te definiëren. Je staat er nooit alleen voor, ik ben er voor jou. Geen verplichtingen.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin